Naar huis eerste deel 15-1-2014 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Yvonne Kant - WaarBenJij.nu Naar huis eerste deel 15-1-2014 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Yvonne Kant - WaarBenJij.nu

Naar huis eerste deel 15-1-2014

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

15 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vannacht in de mooiste hostel geslapen ver van de bewoonde wereld maar heel mooi. We waren er met nog een stel en een jong stel met een baby.
Vanmorgen vroeg opgestaan en naar Akaroa gereden om te ontbijten en van daar om half 10 naar Cristchurch vertrokken. Om 11 uur bij het verhuurbedrijf de auto ingeleverd en tegen 12 uur op het vliegveld. Zelf electronisch ingecheckt en zo verliep alles prima. Ook de vlucht naar Auckland verliep vlekkeloos..
We konden eigenlijk al meteen onze bagage inchecken en aten een hapje bijeen lub waar we naar Djokovic konden kijken. Saai en voorspelbaar, daarom door douane gegaan en even gewinkeld. En....... Marjolein je word een gelukkig mens :):)
Nu begon het lange wachten want pas om 23.59 vliegen we naar Hongkongvoor het tweede deel. Als er wifi is wordt het vervolgd.......

• 15 Januari 2014 - 10:53

Jolanda Franken:

hoi hoi, ik wens jullie een goede rustige vlucht en een behouden thuiskomst!!
    Ben straks benieuwd naar alles foto's bij de verhalen! :)
    liefs Jolanda

• 15 Januari 2014 - 15:14

Marja Fr.:

Laten we hopen dat het tweede deel van de reis ook voorspoedig verloopt! goede reis verder!

• 15 Januari 2014 - 18:28

Helma:

hoi reizigers,
    Echt aftellen.
    Jullie heel veel sterkte met de terugvlucht.
    Yvonne toi toi toi Een (of twee) Baco kan altijd helpen!
    Kunnen nu zeggen

tot heel snel