Dunedin Oud en Neuw 2014 - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Yvonne Kant - WaarBenJij.nu Dunedin Oud en Neuw 2014 - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Yvonne Kant - WaarBenJij.nu

Dunedin Oud en Neuw 2014

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

31 December 2013 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Oudejaarsdag 2014: vanuit een zonnig maar fris Dunedin willen we jullie om te beginnen allemaal een fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2014 toe wensen.
Twaalf uur eerder dan jullie zullen wij aan 2014 beginnen en hopen dat jullie het gezellig met elkaar zullen hebben.
Vandaag op Oudejaarsdag zijn we vroeg opgestaan omdat we onze Steffie nog moesten feliciteren met haar 28e verjaardag....kleine kinderen worden groot. Ook moesten we om 9.30 uur op het station zijn omdat we vandaag een treinreis zouden maken met de Taieri Gorge Railway. Dit is een particuliere spoorwegmaatschappij die 6o km spoor beheert.
De reis die wij gemaakt hebben duurde 4 uur, was 58 km lang en ging door 12 tunnels en over een aantal viaducten waarvan het hoogste viaduct op 250 m boven de zeespiegel lag. Het was een aardige trip, maar viel mij toch wel wat tegen, vooral omdat je vanuit de trein maar moeilijk foto's kon maken en het uitzicht minder spectaculair dan verwacht was.
Tegen 14.00 uur waren we weer terug in Dunedin, hebben we geluncht en ben ik even kort gaan winkelen. Mijn rugzak was kapot en om te voorkomen dat hij het in the middle of nowhere zou begeven, wilde ik een nieuwe en ben daarin geslaagd.
Nu om 17.00 uur terug in de hostel de weblog bijwerken en kijken wat het vanavond gaat worden.
Of en hoe Oud en Nieuw gevierd wordt, is voor ons een vraagteken maar eigenlijk ook niet belangrijk.
De komende dagen tot en met 5 januari is het onduidelijk of we internet hebben en kans hebben om de weblog bij te werken.
Dus Moeders Kant en Lazeroms geen bericht is nog altijd goed bericht en we melden ons wel weer als het mogelijk is.

• 31 December 2013 - 08:45

Marja:

Ziet er toch wel spectaculair uit! Kiwi's gezien?? Gezellig oudjaar en een avontuurlijk, gezond 2014. Marja xxx

• 31 December 2013 - 09:49

Marianne Bros:

Wij wensen jullie een prettige jaarwisseling en een goed en gezond 2014.
    Aparte vogels gezien? We worden goed op de hoogte gehouden door de reisverslagen en reizen met jullie mee al is het vanuit Nederland. Hopelijk krijgen jullie nog veel het Waaa---uw gevoel.
    Marianne en Hans

• 31 December 2013 - 10:53

Ineke & Boudewijn:

Nog één uurtje en dan zit 2013 er voor jullie op; op GC lopen we een uur achter op NL.
    Wij wensen jullie in je kiwinest een fijne jaarwisseling toe!! xxx

• 31 December 2013 - 11:28

Geertje:

Hoi Joost en Yvonne,
    Iedere keer als ik de foto's zie krijg ik een waaaaauuuuuwwwww gevoel! Wat ziet het er mooi uit allemaal. Maar ja jullie hebben natuurlijk Australië al gezien en kan mij voorstellen, dat een deel op elkaar lijkt. Geniet er lekker van en de beste wensen voor 2014.

• 31 December 2013 - 12:32

Jolande:

Hoi Joost en Yvonne,

Volgens mij is het nieuwe jaar bij jullie reeds begonnen. Wij zijn hier nog in afwachting van een gezellige jaarwisseling.
    Wij wensen jullie een fantastisch 2014 toe.
    Geniet er verder nog van.
    xxx Martin en Jolande

• 31 December 2013 - 12:49

Margreet:

Jullie ook een mooi en gezond 2014 gewenst
    En geniet nog lekker van jullie prachtige reis

• 31 December 2013 - 13:13

Marianne:

Hallo Yvonne en Joost,

Voor jullie is het al 2014! De beste wensen en een prachtige voorzetting van jullie reis!

Groetjes Reinier en Marianne

• 31 December 2013 - 15:34

Herman En Maria:

Joost e yvonn
    Heel veel geluk en gezondheid in 2014
    Herman en maria

• 31 December 2013 - 15:37

Marcelle:

Hallo Joost en Yvonne, jullie staan al in 2014 ,Wij zitten hier met een druilerige regen en een hoop geknetter te wachten op wat komen gaat.
    Maak er een mooi jaar van , om te beginnen door nog lekker verder te genieten.
    Xxx

• 31 December 2013 - 19:31

Joan.:

Happy New year en nog van harte gefeliciteerd met jullie dochter...lieve groet vanuit 2013 ;)) xx

• 02 Januari 2014 - 14:06

Yvonne Van Haren:

Lieve Joost en Yvonne,
    En heel gelukkig en gezond 2104!
    Dat jullie nog veel mooie reizen gaan maken.
    Geniet nog zodat ik weer kan genieten van de reisverslagen!
    Liefs Yvonne