Owaka naar Lake Te Anau 220km - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Yvonne Kant - WaarBenJij.nu Owaka naar Lake Te Anau 220km - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Yvonne Kant - WaarBenJij.nu

Owaka naar Lake Te Anau 220km

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

02 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Vanmorgen niet wakker geworden van een huilende baby maar van een medebewoner die recht boven ons hoofd de televisie op volume 20 aanzette. Wat een asociale.........
Toen maar opgestaan en zodoende al vroeg in de auto en 35 km moesten rijden voor we een tentje vonden waar we konden ontbijten...
Intussen is het vandaag de slechtste dag die we tot nu toe hebben gehad: grijs, koud en veel regen. Het lijkt er niet op dat het vandaag, zoals andere dagen opknapt. Zonder toeristisch te rijden zijn we naar onze hostel gereden. Een redelijk grote cabin voor onszelf, de keuken etc. op honderd meter lopen, zullen we met dit weer niet veel gebruik van maken, maar wel met prachtig uitzicht op het dal van onze Nederlandse eigenares, die geen Nederlands met ons sprak, wat we heel apart vonden. Om 13.00 al ingecheckt en nu in een café waar we wat te eten hebben besteld, is er gratis WiFi waar we dus even gebruik van maken vandaag en jullie even bijpraten. Morgen gaan we naar de Millford Sound en moeten we vroeg weg. Ben benieuwd of we dan nog iets kunnen laten weten, anders wordt het overmorgen op dezelfde plek als nu. Hopelijk kunnen we er dan ook weer wat foto's bijzetten.

• 02 Januari 2014 - 11:25

Cobie En Douwe:

Go,h wat jammer dat het weer niet mee werkt, het is daar tenslotte ook Zomer,niets zo veranderlijk als het weer. Maar voor jullie alle geluk en gezond 2014. Op welke datum komen jullie terug, wij moeten Djordy 9 Jan 14.00uur van Schiphol halen...zou toevallig zijn...

• 02 Januari 2014 - 19:51

Marja Fr.:

hoi reizigers, allereerst wil ik jullie voor het komende jaar een gezond, gezellig en goed jaar wensen!
    Leuk hoor om jullie verslagen steeds te lezen! het lijkt me een prachtige omgeving, jammer van het weer af en toe, maar jullie genieten toch wel zie ik.
    veel groetjes van de hele familie hier in Vught.

• 08 Januari 2014 - 17:23

Ellien:

Hoi Yvonne en Joost,

Wel een beetje een late reactie van mij, maar nog de allerbeste wensen voor een mooi en gezond 2014.
    En in het bijzonder natuurlijk voor wat mooier weer.
    Ik heb nog wat reisverslagen in te halen, dus wellicht is het weer inmiddels al weer opgeknapt. dat ga ik dadelijk lezen. :)

Groetjes, Ellien.