Wanaka naar Franz Josef 288 km 7-1-2014 - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Yvonne Kant - WaarBenJij.nu Wanaka naar Franz Josef 288 km 7-1-2014 - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Yvonne Kant - WaarBenJij.nu

Wanaka naar Franz Josef 288 km 7-1-2014

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

07 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Vanmorgen leek een mooie dag te worden, maar na een uur in de auto begon het te regenen. De regen ging over in gieten en het is de hele dag niet meer droog geweest.
We hebben een prachtige route gereden, maar vanwege het weer zijn we er maar twee keer heel kort uit geweest om een korte wandeling te maken. Bovendien hebben we absoluut niet kunnen genieten van uitzichten, want die waren onzichtbaar door de regen en het verdampen daarvan, waardoor het mistig was. Zonde........
Op dit moment weten we niet of het morgen beter zal zijn, dat moeten we hopen......
In de huidige hostel waar we net zijn aangekomen, hebben we wel gebruik van de computer maar geen wifi. Foto's uploaden en spelletjes zullen twee dagen blijven liggen tot er weer wifi is. We blijven hier 2 nachten en reizen 9 januari weer door naar de volgende plaats. We zijn dan begonnen aan onze laatste week ........

• 07 Januari 2014 - 07:54

Marja Fr.:

hoi, ja dat is toch jammer al die regen en mist, je zit in een mooie omgeving en kunt er niet van genieten. Laten we hopen dat de zon weer tevoorschijn komt in jullie laatste week. Ik geniet wel steeds van jullie mooie verhalen.
    Wij beleven hier in Nederland de warmste dagen in januari ooit! Het is nu tussen de 10 en 14 graden!
    Men zegt dat het volgende week gaat vriezen, een echte winter dus.
    veel groetjes hier uit Vught.

• 07 Januari 2014 - 12:47

Aag:

Heel jammer van het weer....in IJsland had ik zo ook een weekje.
    Je kunt niet genieten van de uitzichten en wandelen is dan ook niet zo aangenaam.
    Gelukkig genieten jullie toch ,ondanks het slechte weer.
    Als beloning krijgen jullie vast een mooie laatste week!!!
    Groetjes en ik zal ervoor duimen....

• 07 Januari 2014 - 13:42

Cobie En Douwe:

Ooo, ik heb wel met jullie te doen, al die regen steeds is niet leuk, wat een pech....

• 07 Januari 2014 - 18:54

Willem :

Het gaat wel snel daar ,alweer aan het aftellen
    Zonde van het weer
    Maar de westkust staat er wel om bekend als ik me goe herinner
    Maar voorbij Greymouth moet het snel beter worden
    Nog veel plezier
    Haast je maar niet
    Hier gebeurt toch niets spetterende