Vergeten....... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Yvonne Kant - WaarBenJij.nu Vergeten....... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Yvonne Kant - WaarBenJij.nu

Vergeten.......

Door: joostenyvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

27 Oktober 2011 | Australië, Sydney

Tsja soms gaat het zo snel dat je vergeet nog wat te vertellen.
Daarom een paar aanvullingen :
Over luxe gesproken. We hebben in Cairns twee nachten in een groot appartement vertoefd, want het hotel zat erg vol. Het was een appartement met 2 slaapkamers, 2 badkamers, een met bad en een met douche,een grote woonkamer, een keuken en een balkon!!!!!!!!! Toch is waar we NU zitten nog mooier.
Op weg naar Mission Beach komen we langs heel veel bananenplantages. Ook zien we dat de huizen op palen staan. Volgens Joost is dit vanwege de termieten, die de fundering aanvreten.
Langs de rand van het zwembad en op weg naar onze kamer lopen padden/kikkers groot en klein! Je schrikt ervan, maar ze doen niets.
Joost probeert morgenvroeg foto's te maken van zonsopgang. Daarvoor moet hij wel vroeg opstaan en of dat lukt?????????

• 27 Oktober 2011 - 13:25

Marja (B):

Jeetje wat een luxe, behalve de kikkers en padden. Geniet, geniet !

• 27 Oktober 2011 - 14:32

Hans Kant:

yvonne, wat een prachtig verslag!

let op dat je geen kikker (of juist wel) kust! hij kan spontaan veranderen in een prins!!!!!!!!!!!!
    ben benieuwd naar de fotos van de zonsopgang.

• 27 Oktober 2011 - 14:37

Marja (Frencken):

Hoi Yvonne en Joost,
    net al jullie verslagen in een keer gelezen, ben wel een beetje jaloers hoor! Het lijkt me echt heel prachtig daar. En genieten maar! van de luxe en van de natuur. Heerlijk!Ben benieuwd naar jullie volgende verhalen.
    veel groetjes uit Vught, Marja

• 27 Oktober 2011 - 14:54

Jolanda Franken:

Tja, vergeetachtigheid komt met de jaren ;) haha
    Kikkerbillen zijn best lekker zeggen ze!
    Succes met vroeg opstaan!

• 27 Oktober 2011 - 18:01

Jolande:

Het is wel een mooie reis hoor en laat jullie maar lekker verwennen in die mooie hotels en appartementen. Het is leuk om jullie zo te volgen.
    Blijf er maar lekker van genieten.
    O ja, Ajax is door in de beker ook al hadden ze een verlenging nodig tegen Roda.
    Groetjes uit Vught.

• 27 Oktober 2011 - 19:13

Aag Van Surksum:

Prachtige reis, gezien de foto's (en jullie verslag natuurlijk) Vooral het zien van Uluru lijkt me fantastisch !! En Joost wanneer je niet aan die zonsopgang toekomt dan fotografeer je toch gewoon een mooie zonsondergang...groetjes en eten ze daar ook kikkerbilletjes ???? Aag

• 27 Oktober 2011 - 20:03

Wendy Stal:

Hoi Yvonne,

Zie nu pas dat je, net als Nancy ook op waar ben jij.nu zit. Leuk!
    Heel veel plezier nog in australie! Heerlijk, ik zou wel een keer terug willen!

Gr. Wendy

• 29 Oktober 2011 - 14:02

Corine:

Zoveel luxe is helemaal niet goed,want dan willen julie niet meer met ons fietsen en dan slapen in eenvoudige hotels. Geniet ervan en yvonne alleen joost kussen denk eraan.