Van Glen Helen naar Alice Springs - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Yvonne Kant - WaarBenJij.nu Van Glen Helen naar Alice Springs - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Yvonne Kant - WaarBenJij.nu

Van Glen Helen naar Alice Springs

Door: joostenyvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

24 Oktober 2011 | Australië, Alice Springs

Gisteravond geprobeerd te skypen met Gijs, helaas niet gelukt. Ook vandaag nog, maar hij hoort ons wel en wij hem niet. Is lastig bellen!
Ik heb zondag wel kunnen volgen dat Ajax en Feijenoord gelijk hebben gespeeld. Jammer.
Vanmorgen wat later dan normaal weggegaan om de laatste 150 km naar Alice Springs te rijden.
We hebben hierbij een prachtige wandeling gemaakt bij Simpson Gap, de ghost gummy walk. Fantastisch mooi en woest.
Vervolgens ook nog gewandeld bij de Serpentine Gorges waar Joost een beklimming alleen gemaakt heeft om een mooi uitzicht te hebben.
Het was ook vandaag weer erg warm tot 33 graden. We waren tegen vier uur in het hotel en hebben het verder rustig aan gedaan. Morgen weer verder. Overdag nog in Alice Springs en 's avonds naar Cairns waar we om 20.00 uur landen en de auto op moeten halen, zodat we in het donker naar het hotel moeten rijden. Ben benieuwd hoe dat gaat.

• 24 Oktober 2011 - 11:19

Hans Kantl:

wil je wel even vertellen dat Ajax van geluk mocht spreken dat het 1-1 is gebleven. Wellicht voor jou ondenkbaar, maar Feijenoord had de wedstrijd in handen!!!!!!!!.
    veel plezier verders in Australie

• 24 Oktober 2011 - 11:45

Aag Van Surksum:

Nu,ja PSV heeft ook gelijkgespeeld... voetbal bedoel ik. De handballende PSV-ers hebben beide nipt verloren : Vrouwen 23-24 mannen 17 -18. Zoon Gijs is er met een rode kaart uitgestuurd (3e keer 2min. waarbij de laatste keer voor'praten').Maar dat heeft hij zeker niet verteld! Allemaal ver van jullie bed show !!! Geniet maar lekker, de eerste week is al weer om...groetjes Aag.

• 24 Oktober 2011 - 15:17

Jolanda Franken:

Heb je wel het geluid van skype geinstalleerd!?
    Anders cursusje liplezen :)
    Wens jullie een goede vlucht naar Cairns!

• 24 Oktober 2011 - 15:59

Ineke En Boudewijn:

Vanuit Parijs volgen we jullie belevenissen! Dat is hard werken daar in Australië.

• 24 Oktober 2011 - 18:25

Anita:

Hey Yvonne en Joost.

Leuk om jullie verre reis zo mee te volgen! Vergeet ook niet te genieten tussen alle wandelingen door!
    Fijne tijd nog!

Anita ( v.d.Oord)